Veel gestelde vragen

 
1. Wat doet 2Sharp bv met mijn gegevens?

Privacy statement van 2Sharp.

2Sharp bv zal uw persoonlijke gegevens nooit aan anderen doorgeven, verkopen of verhuren. Dus u weet zeker dat u ook nooit via 2sharp van derden ongevraagd reclamedrukwerk of email zult ontvangen. Uw gegevens worden alleen voor eigen doeleinden gebruikt. Uw privacy is gewaarborgd!

 
2. Moet ik BTW betalen?

In Nederland betaald iedereen BTW.
Bedrijven binnen de Europese Unie, betalen geen BTW, mits zij een geldig internationaal BTW nummer hebben.
In dit geval neemt u dan contact met ons op; wij sturen dan een rekening exclusief BTW, waar na er alsnog betaald kan worden.

Klanten en bedrijven buiten de Europese Unie betalen geen BTW; Ook in dit geval neemt u contact met ons op om een rekening exclusief BTW te ontvangen.
U dient echter wel rekening te houden met eventuele invoerrechten en BTW,  
Deze tarieven zijn volgens het land van bestemming

 
3. Waarom moet ik vooruit betalen?

U moet vooruit betalen, omdat wij u onmogelijk kunnen screenen.
Bij remboursementen nemen wij meestal even telefonisch contact met u op.
Bovendien is het voor ons een zekerheid dat u de producten ook daadwerkelijk wilt hebben. 

Uiteraard zijn er uitzonderingen op deze regel, neemt u dan contact met ons op.
(Bijv. op een product met een levertijd van enkele maanden, vragen wij doorgaans een aanbetaling van ca. 50%)

 
4. Wat zijn de levertijden?

Afhankelijk van het artikel.

Indien wij de goederen in voorraad hebben, verzenden wij binnen 1 dag na ontvangst van uw betaling
(Indien in voorraad staat het als (in stock) aangegeven bij het artikel, maar fouten voorbehouden).

Alle overige artikelen leveren wij zo snel mogelijk en dit duurt gemiddeld 5 – 10 dagen.
Wij importeren de goederen uit het buitenland en het lan gebeuren dat een artikel tijdelijk niet leverbaaar is.

 
5. Kunnen de producten ook afgehaald worden?

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag U kunt op het orderformulier uw keuze maken,   "afhalen op afspraak" 
U krijgt van ons bericht zodra het uw bestelling afgehaald kan worden.

 
6. Hebben jullie een echte winkel?

Ja, Aan de Proveniersstraat 42b, 3033 CL Rotterdam
Op loopafstand van het Centraal station (Uitgang Achterzijde)

Geopend van

Dinsdag t/m donderdag: 10.00  - 15.00 uur (na 15.00 uur op afspraak)
vrijdag: 10.00 – 15.00 uur

U kunt voor meer informatie contact met ons opnemen:

Telefonisch +31 (0)10-4676900 of +31 (0)6 11390836
of via het contactformulier of email info@2sharp.nl

Bij 2Sharp bv vindt u een enorme web catalogus en we blijven uitbreiden en updaten.
Onze site is voortdurend in ontwikkeling en uw feedback stellen we enorm op prijs.

Wij streven er naar onze website up to date te houden, maar toch kan het zijn dat een artikel niet meer leverbaar is, doordat het niet meer geproduceerd wordt.
U krijgt dan uiteraard bericht en uw betaling wordt geretourneerd tenzij u een ander artikel wilt uitkiezen.

 
7. Waarom kan ik bij jullie niet kiezen voor "achteraf betalen"?

Omdat zowel Afterpay als Klarna ons weigert als klant; gezien de producten die wij verkopen.
We hebben hier diverse gesprekken met ze hierover gevoerd, daar soortgelijke bedrijven wel deze mogelijk bieden.
Het antwoord is dan vaag en in de trend van "We zullen die bedrijven ook onder de loep nemen".

To Top